Återbetalningspolicy

OBS: Om möjligt, ta en video när du öppnar dina paket/paketer.

Anspråk på defekter/skador/saknade varor/felsaker utan bevis kommer inte att prioriteras.

Vi kontrollerar alltid produkterna innan vi skickar ut dem.

Annullering av beställning

Alla beställningar kan annulleras tills de har överlämnats till transportören. När packnings- och fraktprocessen väl har startat kan den inte avbrytas.

Retur

Vi har 30 dagars returrätt och nöjd kundgaranti, vilket innebär att du har 30 dagar på dig att begära retur efter att du mottagit din vara.

För att vara berättigad till retur måste din vara vara i samma skick som du fick den, oanvänd, med etiketter påsatta och i originalförpackningen. Du behöver också kvittot eller köpbeviset.

För att starta en retur kan du kontakta oss på minkundtjanst@gmail.com. Om din retur accepteras skickar vi dig en returetikett och instruktioner om hur och var du ska skicka ditt paket. Varor som returneras till oss utan retur instruktioner kommer inte att accepteras.

Om du har frågor om returen kan du när som helst kontakta oss på minkundtjanst@gmail.com.

Skador och problem

Kontrollera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, eller skadad eller om du fått fel vara så att vi kan undersöka och lösa problemet.

Utbyta

Det snabbaste sättet att säkerställa att du får det du vill ha är att returnera varan du har och, efter att ha accepterat returen, göra ett separat köp på den nya varan.

Återbetalningar

Vi kommer att meddela dig när vi har tagit emot och granskat din retur och meddelar dig om återbetalningen har godkänts eller inte. Om det godkänns kommer du automatiskt att återbetalas genom din ursprungliga betalningsmetod. Observera att det kan ta 7–14 arbetsdagar för din bank eller ditt kreditkortsföretag att behandla och utfärda en återbetalning.

Sena/saknade återbetalningar (om tillämpligt)

Alla återbetalningar kommer att krediteras till din ursprungliga betalningsform. Om du har betalat med kredit- eller betalkort kommer återbetalningar att skickas till den kortutfärdande banken inom 7-14 arbetsdagar efter mottagandet av retur- eller annulleringsförfrågan.

Om du inte har fått någon återbetalning kan du göra följande:

*Kontrollera ditt bank- eller PayPal-saldo igen (transaktionen kan bli försenad).

*Kontakta din bank/kreditkortsföretag (det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt släpps).

Om du har gjort allt detta och fortfarande inte fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på minkundtjanst@gmail.com

Fraktkostnader/Åternoteringsavgift

För att returnera din produkt ska du skicka din produkt genom retur instruktioner från minkundtjanst@gmail.com. Maila oss med ditt ordernummer för mer information.



Om returen orsakas av konsumenten ska konsumenten stå för fraktkostnaden. Den specifika avgiften bör baseras på det expressföretag du väljer.

Om de mottagna varorna på grund av våra skäl är skadade eller inte korrekta, och konsumenten inte är skyldig att bära fraktavgiften av denna anledning.